gårdagen.

..började med en kopp té hos min pojkvän.
 
lite senare var det dags att sätta sig på bussen till gbg för att åka till skolan. världens finaste bok gjorde mig sällskap.
 
efter första lektionen fick vi mat från mycket tjusiga papperstallrika. kände mig lyxig.
 
efter lunch var det dags att bege sig till två konstagallerin för ett projekt inom nutida konst. färdkost blev det! brownie för therese och en stooor varm kaffe för mig.
 
mycket söta små tavlor såg vi.
 
sen var jag på några ärenden och vips så var det kvällen. somnade efter ca en sekund.
 
idag är det fredag och har än så länge vart vid art college och skulperat ett huvud, samt ätit glutenfri pannkaka (läs: sten med kanelsmak). planer för ikväll är att träffa fredrik för middag och sen ta ett glas på nån billig krog. ska jobba imorgon och är så himla opepp på det, så måste ha lite mysigt ikväll. inget supande dock. heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0