hoppsan hejsan

... var ett tag sen nu. Har glömt av bloggen lite, eller snarare sagt lagt den lite åt sidan då det har hänt väldigt jobbiga saker nu i veckan. Och vill hålla det lite privat (även fast typ ingen läser min blogg ändå lol). Vad mer har hänt? Läxor. Läxor har hänt. Och massvis av dom. Sitter faktiskt just nu och gör klart några stycken. Dock har jag kaffe och bra musik till mitt sällskap så det känns nästan lite småmysigt faktiskt.

Senare idag ska jag jobba, från fyra till tio ikväll. Konstigt nog känns även det lite mysigt (kanske beror på megalönen och ob:n jag kommer att få, tehe).


.0044
 
och just det! Jag har skaffat två små underbart knubbiga fiskar med! Köpte det himla söta miniakvariet i Japan för 150:-. Dessvärre har dom inga namn än, men det kommer. Det måste vara perfekta namn ser ni.
 
 
.0043

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0